Bootcamp (från mitt fönster)

Jag står och tittar ut lite slött genom fönstret. Jag ser att något rör sig hos grannen. Jag anstränger mig och tittar lite till. Min granne har någon form av bootcamp. Det rullas runt och hoppas upp och ner och åt sidan. Jag står länge och tittar- i mysbralla och med håret på ända. Jag ringer upp min syster, fort farande ståendes vid fönstret. Jag känner mig passiv och långt ifrån min grannes aktiva och hälsosamma hållning. Jag är frånvarande i samtalet, fullt upptagen av att titta på bootcampen. Jag ser prickar i olika färger intensivt studsa upp och ner. Jag berättar för min syster om aktiviteten utanför mitt fönster. Min syster skrattar. Plötsligt kommer hjorden av de intensivt studsande prickarna mot mig. Jag ser min chans till att fota de små hurtiga och spänstiga  j*arna. Jag blir till mig i trasorna och slänger på luren med min syster i- utan att säga hej då. 

Här kommer bilden:



//

livet bakom en gardin.

😂




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jisses! Det var hurtigt! =P

2015-11-21 @ 10:57:36
Postat av: Åsa Kinnunen

Hej svejs Sofia!!! Ville bara flika in här på din blogg och erkänna att en av dem där färgglada prickarna var jag ;) fick mig ett gott skratt när jag läste din blogg. Ps vilken fin blogg du har! <3

Svar: Hahahaha! Så du var med din jäkel 😛 Alltså både jag och Björn stod bakom gardinen och var chockade över ert tempo! Vilken toppform! 👌 Vi såg när ni drog iväg- som spjut....Sen såg vi också när ni kom tillbaka..... Som om tempot inte var nog... När ni slängde er ner på tillbakavägen var det livat här inne 😂. En dag Åsa då kommer jag med 😘 //Från spejjjjarn bakom gardinen.
~ Sofia ~

2015-11-23 @ 18:20:17

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0