Hunneberg

 
 
                    
 
Hej på er!
 
Det är inte allt för ofta jag befinner mig här inne, men när andan faller på!
Igår packade vi träningskläder och åkte till Hunneberg. Vi hade vägarna förbi och gjorde ett stopp där. Jag joggade och fick N med mig på cykel. Det var lerigt, skitit och härligt! Konditionen är inte på topp men det var ändå skönt.
 
 
Förövrigt så har jag skaffat en PT eller träningscoach. Vårt förhållande och samspel fungerar dock omvänt.
Jag måste tjata på coachen att coacha mig. Mitt under en session kan coachen försvinna. Under den senaste  rundan  glömde coachen av att han var coach och spurtade i mål utan att meddela. Jag avbröt mitt träningspass för att leta efter coachen som jag trodde var vilse. Ibland kan coachen lägga sig ner mitt under ett pass på grund av leda, tristess eller av utmattning. Ganska ofta får jag påminna coachen om uppdraget han är anställd till. Coachen har förhandat sig till en lön på 30 kronor/runda. Ofta avviker coachen från avtalet och chockhöjer priset strax innan eller strax efter ett pass. Det är inte ok får jag påminna och hänvisa till avtalet. 
 
 
Det är inte helt lätt att ha en coach. Men när det fungerar, är det heeeeelt outstanding! 
 
 

 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0