Joggning.

Vilken otroligt fin sommarkväll det är ute. Jag har precis kommit in efter en kvällsrunda. Det har just regnat, det var friskt och fräscht och doftade ljuvligt. Det var lite sådär dimmigt ute i ängsmarkerna (poeten är här). Idag hade jag kunnat springa hur långt som helst, jag kände mig outtröttlig. Jag sprang barfota i skorna och det är ju inte att rekomendera... mina fotsulor är helt uppskavda. Jag rev av 11,70 km ikväll.
 
Dagens spellista: Håkan Hellström -Äntligen påväg, Laleh -Vårens första dag, Robyn -Do it again, Zara Larsson -Carry you home, Laleh -Goliat, James Blunt -Bonfire heart.
 
Svett!
 
Så (jävla) skönt!

Kommentarer
Postat av: malin k

Grymt bra jobbat!
Kör Slå mig hårt i ansiktet nästa gång oxå. En härlig låt som är lätt beroendeframkallande. Perfekt med Mats Westling är min absoluta favorit och jag tänker på att jag valt hur jag vill leva mitt liv, och blir så lycklig över att vi har det så bra:)
Kram på dig!

Svar: Tack Malin! Jag lägger till dina låtar till morgondagens runda. Precis vad jag behövde :) Tack!
~ Sofia ~

2014-07-10 @ 07:34:03

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0