En dag.

En dag kommer jag att bli headhuntad. Jag är säker. Det är inte det att jag inte trivs på min nuvarande arbete, det gör jag. Jag brukar tala om det här för min kollega Annika, att jag en dag kommer att bli upptäckt. Annika säger till mig att så nog inte kommer att vara fallet. Hon är rak, för mitt eget bästa och jag uppskattar det. Jag vet inte men har ni också känslan av att ni ska bli handplockade en dag? Hållningen, eller tron, gör att man blir lite passiv i sin framtoning. Det är skönt. Jag kan luta mig tillbaka.  

En dag 😜

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har blivit headhuntad två gånger, började inte på något av jobben. Men KÄNSLAN! Du kommer bli upptäckt, då kan vi sitta och skrocka och prata om hur jävla bra vi är!

Kram och gott nytt år!!!

Madde ❤️

2014-12-31 @ 23:23:02
Postat av: Anonym

-Om vi ska Madde! Snart så...

Gott Nytt År fina <3







2015-01-01 @ 11:39:53

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0