Hungrig på upplevelser.

Jag vet inte men, jag tycker allt oftare att jag känner mig hungrig på upplevelser. Jag har ett stort behov av att uppleva saker. Jag vill få ut det mesta möjliga i varje situation jag möter. Låt mig säga såhär, jag vill klättra i berg, testa hastighetsgränser, spela hög musik, dansa, lukta på blommor, paddla kajak, nakenbada i regn, göra vandringsresa, ha en utedusch i trädgården och detta med öppna sinnen. Ni förstår själva, det tar på krafterna. Jag funderar över vad den här upplevelsehungern kommer sig. Jag ser mig omkring i min omgivning och grejen verkar inte ovanlig.

 

Vad säger ni, betyder detta att vardagen är för inrutad, är det en åldersgrej eller ligger upplevelsehungrandet helt enkelt i tiden? 

 


Kommentarer
Postat av: Faster Trude

Haha...goa Sofia...det ligger i generna..DNA du vet, och var du glad før det - den dagen din tid ær førbi, så kan du se tillbaks på ett hejdundrande upplevelserikt liv...det ær væl dærfør vi ær hær? Livet ær som ett smørgåsbord och speed dating combined - det handlar att ta till sig så mycket man kan av alla goda rætter på kortast møjligast tid ;-) Kram på dig stumpan.

2013-06-19 @ 10:07:38
Postat av: Anonym

Absolut, det gäller att äta av rätterna!
Hoppas att du får en fin midsommar bästa faster Trude.

En stor kram på dig!

2013-06-21 @ 09:56:47

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0