Idag åkte jag på sminkparty.

Idag åkte jag på sminkparty, på rätt dag men i fel vecka. Alltid något. Det är lugnt, det blir fel ibland, ingen fara på taket (jag har bara, i illfart, handtvättat en blus för att ha något att ha på mig, stuckit tidigare från jobbet och ja, en del annat). Det gör inget. Det är inte alla som får åka på ett sminkparty två gånger.
 
 
 
Handtvättad blus.
 
 
Nästa vecka åker jag på sminkparty igen, fast då på riktigt.
 
 
 
Sberg goes on party once
Sberg goes on party twise
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha ha du är härlig du. Vi kanske syns nästa vecka istället om jag får ihop logistiken här hemma.
Kram

Svar: Jag håller tummarna för att du får ihop det!
Kram :)
~ Sofia ~

2012-11-21 @ 22:05:35
URL: http://lantisliv.com

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0