Gött!

Det blev löpbandet i kväll. Jag tycker det är helt otroligt bra att kunna träna när det passar. Vi har fått sportlife här där jag bor och det är bara att gå in och träna, när det passar. Innan har jag varit allergisk mot gym med tanke på alla tider som ska bokas och tider som ska passas. Jag tycker fortfarande att det är härligast ute i skogen, allafall när man ska jogga, men nu är det ju så mörkt. Idag körde jag cirka 30 minuter på löpbandet. Det var många och tränade när jag kom men när jag slutade så var det bara en ordentlig biff kvar. Jag blev nästan skraj;). Det kändes lite märkligt att träna ensam med en okänd.

 

Förövrigt så tycker jag att många kopplar ihop träning med kroppar. Är det per automatik så att man tränar för sin kropps skull? Kan det vara så att man njuter av själva träningen och hur man känner sig av den? Det är mycket som kan vara ett driv, det gäller att hitta det som driver en och inte värdera det.

 

Oppsss, sorry!


Kommentarer
Postat av: Sofia, också

Låter skönt. När man väl kommer igång och rör sig märker man hur bra kroppen mår. Själv blir jag aldrig frisk från min hosta så jag kan komma iväg och träna. Fast i och för sig kommer jag inte iväg så ofta när jag är frisk heller... ;) Ha en fin dag!

2012-11-22 @ 11:52:40
Postat av: Sofia

Sofia, jag håller tummarna för att du blir fri från din hosta, jobbigt värre att den håller i sig:(! Ja, det är verkligen skönt men träningen och jag är glad att jag har möjligheten att komma iväg.

Kram på dig!

2012-11-22 @ 17:22:43
URL: http://sberg.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0