Utearbete i vårsolen!

Hej vänner!

Hur har ni det idag?

Jag smet in lite nu från att ha varit ute i trädgården. En lortig liten Elsa springer omkring och njuter av att vara ute i vårsolen. Det är en fröjd att se henne springa omkring. Tänk vad stor hon har blivit! Björn spikar läkt. Vi har en del att göra med huset men vi tycker att det är roligt och det går ju an såhär i vårtider!

Lite bilder...






Trädgårdsingenjör sökes... ;).

Vi har en hel del gamla träd i vår trädgård. Läs döda. De är mycket speciella tycker jag och jag vill gärna ha dem kvar. Det är hål i dem och de har svampar på sig. En trädsvamp utgör en stol:

 

Ett trädhål utgör ett gömma påskäggshål:




Damm


Sten


Myrstack. Myrorna har just vaknat. Det är vår!

Ja, det finns mycket material för en trädgårdsingenjör att sätta händerna i =P.



Rast!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0