Uppdrag!

Jag är värdefull:)!

Jag tänkte att vi kunde skriva av oss här på bloggen. Kommer ni ihåg sberg sopstation där vi gyttjade av oss ordentligt och slängde sopor? Tack för att ni gjorde sopstationen sopig! Nu ska vi skriva igen men med lite annan tappning.

Skriv ett brev till dig själv. Berätta hur fin och värdefull just du är! Kanske vill du inte skriva här på bloggen. Då skriver du brevet som du själv vill. Skriv av dig och läs sedan orden lite då och då. Var stolt över den du är! Skriv till dig själv som om att du skriver till en vän. Att vara stolt över sig själv eller att tycka om sig själv betyder inte att man inte tycker om andra. Tvärt om!





Sesså skriv nu en massa fina ord till dig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är vacker precis som jag är!

2011-03-22 @ 21:37:01
Postat av: Anonym

Jag är modig med ett stort mått av civilkurage! Tack för att just jag får den stora äran att vara jag:).

2011-03-23 @ 10:50:46

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0