Äntligen Fredag!

Hej vänner! Hur har ni det?

Själv har jag huvudvärk och har haft det lite hela veckan. Hoppas verkligen att den är borta i morgon. Nu ska vi snart fredagsmysa här. Noel är och badar när han kommer hem blir det liggläge i soffan och en stor köttbit! Härligt:)! Vet ni vad jag har gjort idag, något som jag inte har gjort på mycket länge men som jag alltid gjorde förr? Jag har börjat skriva dagbok. En dagbok i pappersform. Det var lite nostalgi över det hela förut när jag skrev. Jag fick plötsligt sån lust! Man vet aldrig när man lämnar jordelivet och jag skriver om hela familjen som kan vara kul för Noel och Elsa att ha. Måtte man få vara med när ens barn växer upp!

Idag fick jag sängkappan jag beställde från Ellos. Jättefin och att rekomendera om ni är ute efter en!


Trevlig kväll!


//

Sofia

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0