Go-cart race!

Idag ska jag iväg med ett par vänner och åka gocart. Fram tills idag har jag haft en mental bild av hur jag racar runt (ni vet, man målar upp en föreställning över hur aktiviteten man ska utföra kommer att te sig) jag är vild och galen. Hastigheten är hög, för hög för att mätas. 

Idag, när det gäller, har jag en lite annan bild. Den skiljer sig något från min tidigare.

Vi står alla taggade vid mållinjen. Stämningen är spänd och alla rusar med sina bilar. En smäll hörs och alla bottar gasen. Alla utom jag. Jag vågar inte. Jag ser hur de andra åker runt, runt, vilt och galet. Kvar står jag. Jag vågar inte. Jag står där jag står, på mållinjen med en krampaktig fot på bromsen.



Jag får instruktioner i körteknik av Björn. Här är det fullt allvar;)!



Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0