Det finns en tjusning med allt.

Sommarregnet öser ner. Jag gillar det. Det är stämningsfullt. Regnet hör den svenska sommaren till. En Svensk sommar utan regn är ingen sommar. Vill jag ha solsäkert beger jag mig söder ut, om kassan och andra omständigheter tillåter förstås. Jag älskar att resa. När jag sitter här och funderar över olika önskedestinationer slås jag över hur splittrade de är, precis som jag själv. De sträcker sig från norr till söder, i vildmark och i stad, upp i berg och ner i hav. Jag är en person som tycker att det finns en tjusning med allt.

Atmosfärer kan man hitta överallt och alla tilltalar mig. Jag är en liten bit av dem alla, en liten bit av allt.







Kan någon påminna mig om detta inlägg; Att det finns en tjusning med allt, efter nio månader höst och vintermörker?


Kommentarer
Postat av: Malin, Din syster <3

Du det ska jag VERKLIGEN göra Fia =P Hahahaha!!!

2011-07-17 @ 13:32:59
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0