Blomvård och trädgårdsfix.

I dag skrotar jag runt i trädgården. Jag njuter när jag grejar och jag känner i hela kroppen hur rätt det är för mig att bo såhär. Förut höll jag på att avlida när jag klippte gräset. Jag åkte på gräsklipparen, jag körde upp för en brant samtidigt som jag svängde på full gas. Jag stod på två hjul. Björn stod på altanen och beskådade det hela. Han skrek allt vad han orkade:

- Du kan för i h* inte svänga i full gas när du kör uppför! Du har noll kontroll, bromsa=P!

Jag överlevde och gräset blev fint;).



För ett tag sedan var jag på en lionsmarknad. Jag köpte en pedestal för 30 kronor. Nu står den i hallen med en pelargon på.



Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0