Påle...

Nu sitter jag och björn framför 2 1/2 män. Det var just en strippa där som gjorde alla möjliga (och omöjliga) rörelser runt en påle. Såg ni det? Strippan snurrade runt och hon hängde lite graciöst upp och ner. Hennes långa och slanka ben snirklades flera varv runt pålen. Björn skojade med mig och sa att vi kunde sätta upp en sådan där stång. Jag fick en märklig syn. Jag såg mig själv hänga upp och ner på stången. Jag satt liksom fast. Jag hade blodstopp i huvudet. Med ett blodsprängt ansikte såg jag mig själv falla till marken och bryta nacken. Det blir ingen påle;). 


Kommentarer
Postat av: Malin, syster <3

;0) Tur för oss det! Länge leve Sberg ;0P

2011-01-24 @ 22:40:34
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, det säger jag också! Man kan ju alltid hoppas! :)

2011-01-24 @ 22:44:43
Postat av: Monika

Oj vad konstiga ideér och fantasier man kan ha! En påle ?? Såna finns på brandstationer bara...och såna andra konstiga ställen där flickor går och fryser i små obefintliga kläder !

Vanliga träningsmetoder tror jag är mest skonsamma.

Monika

2011-01-26 @ 07:13:46
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0