På ett kontor!

Hejsan på er där ute!

Nu sitter jag på ett kontor någonstans och försöker uträtta lite gejjjer... Jag sitter här och skriver ut en massa uppgifter som jag tänkte gå igenom senare... Det är väldigt lätt att skriva ut information. Värre är att gå igenom och ta informationen till sig... Det är väldigt lätt att gå in på diverse bloggar också. Jaha, när jag sitter här så tänker jag på alla er som dagarna i ända sitter på ett kontor. Jag försöker leva mig in i hur ni har det. Jag sitter här och lever mig in så att säga. För att kunna leva mig in ordentligt har jag krängt på mig headset mm. Oj, vad jag ser kontorsproffsig ut;)! Med headset på sitter jag här och blir lite kopieringsugen. Skulle man kopiera en hand tro =P? Är det sånt ni gör om dagarna, kopierar?

Hur har ni det, alla kontorsråttor? Hur är det att sitta på ett kontor hela dagarna? Vad gör ni? Vad har ni för attiraljer på ert bord? Vad hänger på väggarna? Här ser jag en massa tejp, minräknare, pennor, telefoner och en massa annan bråte.

Tell me about your office!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Det viktigaste av allt är att man har post-it lappar!! Kram

2011-02-19 @ 16:25:49
Postat av: Sara T

Hallå Sofia!!



Jag ska bli kontorsråtta mån-tor så jag får be att återkomma om hur det är!! =) Men att kopiera händer och rumpor och sånt blir det säkert en hel del! Hahahaha!! ;-)

Kram!!

2011-02-19 @ 17:40:02
Postat av: Ulrika

Haha, jag lyssnar på P3 och snurrar på min snurrstol :) (och försöker reda i mina enorma mängder papper)

2011-02-19 @ 19:44:01
Postat av: Anonym

Frida, har du elektroniska post-it eller pappersform=P Jag är lite av en missbrukare av de i pappersform... Minns du att jag hade halva c-uppsatsen på post-it lappar och andra lappar =P?



Sara, du kan väl skicka en bild! =P Spännande! Du kommer att passa perfekt som en kontrosråtta! Jag ser dig framför mig med ett mycket prydligt skrivbord! Du måste återkomma sedan med rapport! Lycka till på Måndag!



Ulrika, shiit! Jag glömde snurra stol! Hoppas du uträttade din pappershög eller ialla fall betade av den lite :)

2011-02-20 @ 08:57:01
Postat av: Frida

I pappersform! På jobbet är jag absolut också en missbrukare av dem. Sitter post-its överallt på mitt skrivbord =). Sen så skriver jag massa olika saker på en och samma post-it så det kan vara lite lurigt att reda ut vad som är vad ibland. Men det brukar alltid lösa sig =)

2011-02-20 @ 09:59:21
Postat av: madde

vi sitter inklämda på ett kontor på typ 8kvm. mitt skrivbord är lutet och jättestökigt, fullt med papper och en massa plastfickor. vår chef köpte marianne-godis åt oss så det brukar jag äta på vårt kontor mellan alla coachsamtal. min favoritsak är häftapparaten.



kram

2011-02-20 @ 12:27:32
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt kontor är inget riktigt kontor eftersom jag är assistent men har en massa inplastade kort med bilder (tech-system) och en taldator att hålla ordning på. Tror kommunikation och organisation är nyckelorden på min arbetsplats :D



Hoppas du hade en trevlig dag!

KRAM!

2011-02-20 @ 20:58:58
Postat av: Emelïe

Se där, mitt namn försvann på ovanstående kommentar =)

2011-02-21 @ 21:23:56
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Julianselina

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-11-09 @ 08:56:09
URL: http://julianselina.blogetty.com

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0