Med snorsträngar under hakan!

Vänner! Sberg har gått och blivit sjuk. Nu sitter jag här med snorsträngar hängandes långt under hakan. I veckan har jag inte släpat runt på kökskalendern i väskan utan en toarulle. Undra vad som blir nästa veckas väsksläp?

Jag har suttit framför tvn nu på morgonen och tittat på natur/mat/trädgårdsprogam. Jag såg ett program där de tillagade mat ute över en grill. De stod vid hardangerfjorden och tillagade vad havet hade att bjuda. Vilken miljö! Jag känner hur fjällräven i mig vill ut:)! Jag vill gräva, plocka kottar, bygga koja, klippa gräs, bada klippbad och haiijkka! Nä, nu får jag gå ut och gräva en grop.


Kommentarer
Postat av: madde

krya på dig!



kram

2011-02-26 @ 19:45:29
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0