Hur gör du?

Du har just burit in dina tunga matkassar. Du står nu inför uppgiften att packa in nyinköpta varor i kylen.


Hur gör du?




A) Du känner att du är kissenödig just som du anländer med dina varor till kylen. Du ställer ner varorna och går på toaletten. Mycket lättad återvänder du till kylen och ditt varu-uppdrag. Du är strategisk och målinriktad. Varor som redan står i kylen flyttas ut. Färska varor placeras in. Ytterst ställer du de redan påbörjade. Strategin leder till att de varor med kortast levnadstid går, på ett smidigt och naturligt sätt, åt först.  


B) Du trycker in varor huller om buller. Du är så pinkenödig att varorna fullkomligt mosas in. Samma visa var gång. Varorna längst in, kryper, tids nog, ut.


C) Du plockar inte in några varor. Du har just handlat det du nu står och äter.











Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag väljer alternativ B hahaha. Hoppas att förkylningen ger med sig snart :)

2011-02-26 @ 21:35:31
Postat av: Anonym

Jag är också en B;). Är det inte märkligt att man alltid blir kissnödig? Tack, förkylningen har börjat lätta. Skönt:)!



Kram!

2011-02-28 @ 22:08:45

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0