Framför melodifestivalen!

Nu sitter jag framför melodifestivalen och snorar. Hur mycket snor kan en mänsklig varelse producera?

I dag har Björn suttit i ett sekretariat under en fotbollscup och kommenterat matcher. Det var första gången och detta event har nu lett till en massa frågor. Jag är känd för att ställa tusen frågor till folk om allt. Jag vet mycket! Jag frågade Björn om han fick tvångstankar innan han skulle prata i mikrofonen. Jag frågade om Björn var rädd för att säga balle i meningen snopp istället för 1 - 0. Jag frågade om Björn per automatik fick en kommentatorsröst och tonfall precis som kommentatorerna på tvsporten. Jag frågade om han vrålade på spelarna. Intervjun är bandad och transkriberad. Önskas en rapport kan jag skicka.

Åter till melodifestivalen!


Kommentarer
Postat av: sofia

jo du fröken Berg, det kan jag tala om för dig sörru. För något år sedan så skickade jag in samma fråga till våga fråga på rix morgonzoo. jag fick komma med i programmet och svaret på hur mycket snor en människa kan producera på en dag är...... håll i dig....



0,7 liter. galet mycket snor.....

2011-02-28 @ 18:39:58
Postat av: Sofia

Det var en bra fråga du ställde där... Tack för informationen :) Jag skulle tippa på att det var vad jag fräste ut under helgen=P. Usch!

2011-02-28 @ 21:09:04

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0