Voulez-vous coucher avec moi

Björn berättade för mig att han skulle köpa en ny bil. Björn beskrev bilen för mig och jag såg ett riktigt vrålåk framför mig. Jag såg en röd corvette med nätta konturer. Jag hörde hur det tutade utanför. Jag gick ut.


Jag såg något blått och högt.


Björn frågade lite ledigt om jag skulle åka med på en tur. Jag skrattade av min förvåning över bilen och sa att jag gärna ville provåka hans nya bil. Björn berättade att bilens märke var citroen. Han visade stolt solluckan i taket. Vi satt nog i tio minuter och tittade på solluckan. Björn körde luckan i taket, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Där satt vi på gårdsplanen med stirrande blickar upp. 




-När man åker i bilen, förklarade Björn, måste man prata med en fransk accent.


Det enda jag kan på franska är, voulez-vous coucher avec moi.


Björn la i backen, han vände om och vår tur startade. Alla fönster var öppna, solluckan likaså.


-En riktig cab, sa björn lite förnöjsamt.



-Känner du hur det blåser i håret, frågade han?


=P


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0