Kör upp en pincett och dra!

Hej på er! Hur har ni det? Själv går jag med en nys i näsan och har gjort det de senaste tre dagarna. Om den ändå kunde ta och komma ut! Kanske blåser jag bort halva Sverige när den kommer. Björn säger att jag ska rycka näshår ;). "-Kör upp en pincett och dra!".


I går kväll var vi i badhuset igen. Tanken var att vi skulle bada så som förra veckan. Mamman fick hålla sig på land då hon sköt sin bikini. Nej. Brösten har inte ökat i omfång, tydligen ryggen? Mamman fick kavla upp sina brallor och delta så gott hon kunde. Elsa älskar att bada och är numer totalt orädd för vatten. Hon går rakt i alla pooler oavsett storlek och djup och reagerar inte alls i skiftningen land/vatten. När badet stängde och det var dax att klä sig var det en liten busunge som blev hysteriskt arg! I detta skede tackade jag gud att jag sköt sönder min bikini! Hon skrek och skrek och skrek. Jag var svettig med stort S! Tur att jag hade mina kläder på. Jag såg framför mig hur jag naken skulle jaga ursinning bebis runt om i badhuset, då trollungen gång på gång sprag tillbaka till badet från omklädningsrummet. Phu! Noel hade en kompis med och de var mycket nöjda med badet.


Idag vet jag inte vad vi ska göra här. Kanske en tur till någon blomsterbutik? Förslag på lördagsaktivitet sökes!



Lev lugnt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Haha det är skoj med bad.



Det skulle vara jätteroligt att se fler bilder från ert fina hus om du känner att du vill lägga ut! Visst har ni väl en fin glasveranda? Jag håller för tillfället på och försöker övertala min man att vi bör ha en på vårt hus... hehe. Dock måste jag tala till hans praktiska sida... och visst ääär det väl mycket användbart med en glasveranda? :)

2011-04-16 @ 11:54:21
Postat av: Sofia

Hej Ulrika!



Ja, vi har en veranda. Jag ska försöka fota verandan och tänka ut några praktisktlagda argument till din man =P. Hahaha, man får inte vara dum ;P! Det blir nog inte idag men jag ska göra det så fort som möjligt.



Ha en fin dag!

2011-04-16 @ 13:36:57

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0