Godmorgon!

Hej på er! Hoppas att ni har sovit gott och att ni känner er utvilade.

Jag sitter här, i stortrosa framför datorn, med kaffekoppen i handen. Resten av huset sover. Jag dricker mitt kaffe med andakt :). Snart blir det andra ljud här i källan, än det från radion som nu ljuder. Snart kommer Noel upp i sina kallsonger, med håret på ända. Han kommer upp och går till bollen som ligger här brevid. Han sparkar bollen mot väggen, som med ett duns smäller i väggen med jämna intervaller. Duns! Duns! Duns! Noel tycker om ljudet. Inte Björn som nu stövlar upp, han också i kallsonger, och påpekar att man spelar boll utomhus. Nu kommer Elsa. Egentligen kom hon först men hon får komma nu. Elsa kommer upp på stapplande nyvakna små fötter. Håret står åt alla håll och de små ögonen vittnar om ett alldeles färskt uppvak. Elsa säger;

-"Kaka".

Mamman och pappan tittar lite bekymmersamt på varandra. Elsa stapplar vidare till sin mamma. Hon sträcker sina armar upp i skyn, mot mamman och säger;

-"Kom!"

Duns! Duns! Duns! Spela inte fotboll inne! Kaka! Kom!  Duns! Duns! Duns! Spela inte fotboll inne! Kaka! Kom!


Vet ni?

I love it =D!

Nu säger vi godmorgon och sätter oss till bords!




Hoppas nu inte jag orsakade att någon satte kaffet i halsen :)!

God morgon, säger jag och önskar er en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Godmorgon! :)

2010-09-12 @ 09:09:27
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: madde

god mörron! vid stortrosa satte jag i halsen i alla fall haha. jag sitter här i pyjamasbyxor och ska göra lite té.



kram! kul att du hittade tillbaka :)

2010-09-12 @ 10:05:02
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0