Simma.

I kväll ska jag gå och simma. Jag sitter här och tänker att jag måste dämpa mina simtag lite denna gång. Sist jag simmade kom det liksom vågor ibak. Jag måste lugna mig och inte simma så fort. Man vill ju inte dränka den som simmar bak. Ja, jag får ta ett simtag och sedan får jag liksom flyta en stund innan jag tar nästa.
Jag måste också ta med mig mina extra baskiluskusdödande duschcremer. Jag har lite av badhusfobi. Jag såg på ett tvprogram en gång där en tjej (vuxen) berättade att hon kissade i vattnet när hon besökte badhuset. Om hon kunde säga att hon kissade i vattnet, på tv bajsade hon säkert också, fast utan att säga detta i tv. Man säger liksom inte allt på tv(Sberg smart). 




Badhus = Extra spritdoftande duschcrem.


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0