Sberg har lite svårt för... Sberg gillar...

  • Självgodhet -på fel grunder. Nej, jag har inget emot att man tycker om sig själv. Tvärtom! Att tycka om sig själv leder till mycket gott!

 

  • Svartvitt tänkande människor. Rätt/Fel. Dum/Snäll.

 

  •  Människor som tror sig växa genom att sänka andra.

 

Vi alla är nog såhär ibland. Det kan grunda sig i olika orsaker. När jag ser dessa drag hos mig själv så kräks jag. När jag ser dessa drag hos andra så kräks jag. Sberg kräks och har lite svårt.

 

 

  • Nyanstänkande. Oliktänkande.

 

  • Ödmjukhet.

 

  • Människor som lyfter sig själv och andra.

 

Dessa drag är mycket trevligare, säger Sberg. Det ligger nått i de här dragen som gör att Sberg säger:


WOW!


Kommentarer
Postat av: Malin , Din syster <3

Håller helt med dej där sberg!!

2010-10-08 @ 13:10:12
Postat av: Anonym

2010-10-10 @ 19:39:12

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0