Man tager vad man haver...

Nu har jag fixat lite i tvättstugan. Jag har satt upp lite krokar under en tavellist. Jag gillar krokarna. Det är inga roliga bilder jag har att komma med men i allafall något för den som är intresserad. Jag har grejat med sånt som jag har haft hemma, mjölka-ko-pallen blandannat ;). Jag var iväg i Göteborg idag men det blev mest shoppat från Zara och ingen interiör alls.

Vår tvättbänk är lite av en avställningsyta:).





Jag ska köpa en bänk att ställa här och fixa lite. Nu ser det lite väl deppigt ut:). Jag måste ändå säga att det är något med ko-pallen som jag gillar. Jag ställer den här och jag ställer den där, den åker liksom inte ut. Jag kan inte släppa tanken på alla dessa rumpor som har suttit på pallen tidiga mornar och mjölkat kor :). Hela sitsen på pallen är pressformad av alla rumpor:).


  

Pelargonerna är i vintervila och cyklamen har kommit fram.


I dag fick jag meddelandet att jag vunnit en digital fotoram... Minns ni att jag var med i en tävling arrangerad av BIC... Jag hade glömt att jag var med och blev överaskad av meddelandet. Haha, tack ni som röstade på mitt bidrag.

Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Bilderna ser helt knas ut ser jag... -Skitsamma;)!

Kommentarer
Postat av: Malin, Din syster <3

Så myyyysigt å pallen den bara älskar jag!! Idag är det jag som vill shoppa ;0)Ps. Kan du inte visa det fina från Zara??

2010-10-30 @ 07:52:12
URL: http://malinsmirakel.blogg
Postat av: madde

men åh så mysigt! kan jag få ta med min säng och komma och bo hos er? är lite ensamt ibland hehe. älskar komjölkarpallen och att du på något vis hedrar de som fick gå upp innan ottan för att mjölka, säker inte bara till sig själv utan alla andra också.



kramar!

2010-10-30 @ 09:27:12
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack :). Madde du är välkommen! Kom förbi när du kan :). Kramar!

2010-10-30 @ 14:12:37
Postat av: Lotta

Såå nedrans fint du gjort det i tvättstugan...vill också!

2010-11-01 @ 21:24:10
Postat av: Sofia

Tack Lotta :)!

2010-11-02 @ 11:54:17

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0