Till alla lokala invånare...

Till alla lokala invånare.


Vilken matvara såldes sämst under utförsäljningen av ICA? Vilken vara tycker den lokala ortsbefolkningen mycket illa om?


Vår lokala icabutik har i dag stängt. Innan stängning såldes alla dagligvaror ut till en kostnad av halva det ordinare priset. Trots det yberbilliga priset och en massa shoppingsugna människor var det en hylla som stod alldeles orörd. Jag med mitt sociologiska intresse gjorde intressanta och mycket viktigta iakttagelser under min sista tur på ICA.


Vilken vara stod längst kvar? Den lokala ortsbefolkningen skyr en vara, vilken?


// 



Sberg noterar.



Kommentarer
Postat av: Sarah (Rebeccas syster)

Haha nu blev jag nyfiken... Berätta!!!

2010-11-14 @ 21:56:47
Postat av: vincent

surströmmingsburkarna

2010-11-15 @ 21:04:08
Postat av: Sofia

Sarah där fick du svaret:)!Helt rätt vincent:)! Den lokala hyllvärmaren är helt klart surströmming:).

2010-11-15 @ 21:16:57
Postat av: Monika

Inte konstigt, skulle heller inte köpa det om jag så bara betalad en krona burken ! Jag skulle ha betalt om jag skulle bära hem dom :)

kram monika

2010-11-17 @ 07:56:40
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Många håller med dig där monika ;) Kram!!

2010-11-17 @ 19:47:49

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0