Nu kommer det!

Idag blev jag uppringd av ett leveransföretag som hade en leverans till mig. Yes, tänkte jag som så många gånger förr, nu kommer det. Det är nu det händer, det är nu jag har slått igenom. Undra om det inte bor en liten narssistist i mig ändå;). Jag såg framför mig hur en stor lastbil skulle köra in på vår framfartsväg full av gåvor till Sberg. Dörrarna till lastbilen skulle öppnas och alla stora och mycket exklusiva produkter skulle fullkomligt rasa ut ur dörröppningen. Nåväl, mycket tankar for runt. Tillslut fick jag ur mig frågan till damen i telefonen, om vad leveransen rörde sig om. Det var min fotoram som jag vann i bic tävlingen som skulle levereras. Kul:)! Tack alla som röstade på mig! Synd att jag inte har foto av er, då kunde ni fått vara i den digitala fotoramen:). Nu har jag nyss kommit hem från en lunch. Det serverade god soppa och fika. Inte fel, säger jag. Det var verkligen en härlig lunch fylld av skratt och tillhörande urinläckage ;). Precis som det ska vara! Det är så härligt tycker jag när man träffas några stycken och verkligen får till de där skratten:).


Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0