Låt oss vara bitterfittor!

Allesammans, låt oss vara bitterfittor!


Det är så skönt att bara få vara en riktig bitterfitta ibland tycker jag! Jag pratade nyss med min syster i telefon. Jag tror hon uppfattade mig lite som en bitterfitta. Hon la på =).

Det bor en bitterfitta i oss alla. Nu göttar vi ner oss ordentligt i bitterfitterträsket! Vi riktigt rullar oss i skiten!

Rulla runt, säger Sberg!








//



Sberg bitterfitta!


(Sberg skrattar hysteriskt när hon skriver det här. Sberg har en märklig humor).




Kommentarer
Postat av: Faster Trude

Jaa, du Sofia. Jag FORSTAR inte var du fatt sadan humor fran...??? (asgarvar nar jag skriver detta..du e la for go gumman)

2010-11-04 @ 14:42:14
Postat av: Sofia

Inte jag heller ;)?! Kram på dig min fina faster :)

2010-11-05 @ 17:27:15

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0