Fina spröjs!

Vi har en del fina fönster här som satt på huset innan vi började renovera. Jag tycker så mycket om dem och hade helst velat ha dem kvar. Tyvärr var skicket så dåligt vilket gjorde att vi var tvugna att byta. Hur som helst så funderar jag nu på att använda dem inne i huset på något sätt. Det var trots allt de som gjorde att vi från första början fastnade för huset:). Vi har fönster och pardörrar i samma modell. Jag vill ha in alltihop:), jag tror dessvärre inte att det är helt ok för övriga familjemedlemmar. 



 


Fredagsmys!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh, vilka underbara fönster. Till salu?

2010-11-19 @ 22:18:00
Postat av: Sofia

Ja, visst är de fina:)! Vi har faktiskt sålt ett par stycken men nu vill jag försöka få in de vi har kvar... Vi får se hur projektet går ;).

2010-11-20 @ 08:26:20
Postat av: Emelie

Min svärmor har gjort speglar av olika gamla fönster, verkligen jättefint! Annars så såg jag i en tidning att en tjej använt gamla fönster i innerväggar för att öppna upp mellan rummen. Det såg också härligt ut =)



Du är så påhittig och har säkert redan massor av ideer, lycka till! :D



KRAM

2010-11-20 @ 21:41:12
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0