Hej mina vänner!

Det blev ingen tygaffär igår men det blev blommor... Jag köpte ett olivträd. Det var ganska stort och kostade bara 299. Billigt! Vem kan motstå det?


Jag har tagit död på ett flertal olivträd i mina dagar men detta ska leva i minst hundra år!



                                        


                                                          
                                                               Blomsterhallen 299kr






Nu jäklar! Åker bladen av då limmar jag dit dem igen.

Hela morgonen har jag gjort allt för att övertala Björn om att bygga väggfasta bänkar/soffor i vår veranda. Oj, vilken argumentationsteknik jag har ibland =). Det krävs en del bra argument när man bor i ett halvfärdigt hus med tusen ofärdiga projekt. Hoppas att jag får min vilja igenom. Jag vet hur det ska se ut och jag vill ha dem idag... Jag pekar, Björn jobbar. Hahahahah!

Vi får se. Jag jobbar på´t!


Kram på er och hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Billigt? Här kan du köpa stora och fina olivträd på citygross. För hur mycket? 139:- stycket! Haha :) Tänkte åka dit snart och handla lite till balkongen.

2010-05-13 @ 11:42:21
URL: http://stinalee.se
Postat av: Sofia

Det där hörde jag inte! =P

2010-05-13 @ 12:04:59

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0