God förmiddag!

Hej på er! Hoppas ni har det bra. Nu sitter jag och Malin och tittar på vår gamla filmkamera:). Elsa har just somnat! Här kommer en dagens bild från mig och Elsa!


Jag och Elsa säger god morgon världen!


Malin tittar på gamla filmer :). Herre gud flera år har gått men vi tycker inte att vi har blivit en dag äldre:).




Jag vill passa på att skicka tusen grattiskramar till en vän. Jag har hört en mycket glädjande nyhet!

Varmaste kramen till dig, du vet vem :)!




Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Malin mirakelhår!!

Wow vilken läcker friss jag lyckats få till där ;0§ Typ enda dagen som jag INTE han med att duscha HELA skallen, så det är ju alltså självaste sovfrissen det där. Kanske inte så illa ändå då ;0P Tack för mysig fm kära syster!!

2010-05-19 @ 13:04:27
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack själv Malinmirakelhår! =P

2010-05-19 @ 21:02:45

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0