En hyllning till bloggvärlden!

Är det inte fantastiskt hur vi idag kan ta del av andra människor och livsöden genom internet och bloggvärlden? Vi kan ta del av andras vardag, liv och skeenden varje dag, varje minut. Jag är mycket tacksam över alla de resor jag har fått ta del av, och tar del av. Det har berikat och berikar mig mycket. Någon delar livet, någon annan delar döden, ytterligare någon, en stilla vardag och allt vad det kan innebära. Vi möter mycket nya hot genom internet. Hot som vi ännu inte vet hur vi ska tackla men vi möter också mycket fint. Människor ger stöd, värme och sprider ljus.





Det tycker jag är fantastiskt=)!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du skriver så fint att jag nästan får tårar i ögonen...du har så rätt så. Ha en mysig helg! Kram

2010-05-07 @ 18:56:32
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det är fint! Tänkte på det häromdagen faktiskt, vilka möjligheter till möten mellan människor det finns nu, oavsett var vi befinner oss. Och tack för att vi får följa med på dina äventyr!

2010-05-08 @ 01:02:44
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Ja, det är otroligt =)!



Tack fina ni!

2010-05-08 @ 18:52:29

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0