Dagen!

Idag har jag och Elsa varit hos Rebecca. Vi har strosat på stan och haft det mysigt:)!


Tapaslunch... Elsa fick äta på nycklar, efterrätt, våtservetter och mycket, mycket mer.


 
I parken träffade vi en liten bebisanka...

 
Sbergfot med målarfärg sitter i solen...                    Elsafot ligger och sover.

Dagens blåvita...

 
Fiiint tyg, om ni frågar mig och en blåvit Elsaklänning från Lindex:).





Tack för en fin dag Rebecca :)!




Nu sitter jag här och funderar på en tur i skogen... har inte bestämt mig än:).



Kommentarer
Postat av: Becca

Heeeej darlingen!! tack själva för en riktigt myspyyys daaag!!! luv u!! puuuussssss

2010-05-24 @ 20:26:35

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0