Vår!

Känner ni doften från tussilago? Nu är det vår vare sig ni vill eller inte. Jag har planterat kryddor och väckt upp mina pelagoner från vintervilan. Tyvärr ser de helt rötna ut men jag ger inte upp hoppet. Jag gjort förstahjälpen och hoppas de återuppstår...



Vårkrukan är framplockad. Jag har blivit så sugen på blått och vitt... Blått och vitt är fräscht tycker jag ihop med beiga ljusa tapeter... Hm. Konstigt hur man bara kan bli sugen på färger sådär. Denna kruka fick jag från damen vi köpte huset av när de var här på fika. Det var en kruka hon hade tagit med från hemmet. På undersidan satt en röd gammal prislapp. Den var halft avskavd men jag såg att det stod centrumhallen. Hahahaha, det var en tag sedan den inhandlades. Jag tycker om den!

En liten Elsa handlar på coop



I dag hade Elsamus en bvc-tid. Jag avbokade den för det var så dåligt väglag (och det var en tidig tid). De var tacksamma för att jag avbokade då de hade massor att göra.

Ha en fin dag hörrni!

Glöm inte!

Det är vår!!!!!!



Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0