Renovering pågår!

Ja, nu håller sberg på att renovera lite här. Björn håller till där uppe och då passar jag på. Jag målar och spacklar lite här och där. Det blir jättebra. Jag måste skynda mig för Björn blir så ilsk när jag inte använder skydd för eventuellt spill förstår ni. Poängen är att spill från målarfärg och spackel går att ta bort men Björn lyssnar inte på det örat.

 

Ser ni spillet? Nu får jag skynda mig att få bort det där innan björn ser... Det blir ett herrans liv i luckan...



Sberg spacklar



Nu ska sberg foga.

Jag och Björn diskuterar alltid verktyg. Björn tycker man ska ha de verktyg som man ska ha till diverse göromål. Jag tycker man kan ta det som passar bäst. Det är inte alltid de avsedda verktygen passar bäst. Ibland är fingrar, tops och annat mycket bättre. Björn kallar mig slarvig. Själv benämner jag mig som in(n)ovativ och självtänkande.

Mycket bra!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0