Någon som vill ha en påskbrasa...

Här har jag grejat ett tag ute för att få ihop en påskbrasa. Nu har det blivit lite många påskbrasor så jag undrar om någon vill ha en brasa?

Kom och hämta vettja!

Jag betalar =P




Vi har varit ute större delen av dagen. När Björn kom hem så sågade vi ner en del träd.



Jag njuter för fulla muggar av att vara ute. Verkligen skönt att våren är här =).





Man tager vad man haver...



Elsa i björns yllestrumpor



Jag i Björns stövlar


Vi är inte så vackra här om dagarna. Det är underbart att bo på landet! =P


Kommentarer
Postat av: elma

hur ofta kmr du till malmö?

2010-03-31 @ 20:53:35
Postat av: Sofia

Hej Elma! Jag är inte så ofta i malmö men jag hoppas det blir oftare nu i sommar. Elsa har ju inte varit så förtjust i att åka bil =P

2010-03-31 @ 21:10:56
Postat av: elma

ok

2010-04-01 @ 14:54:08

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0