Godmorgon!

Nu sitter jag här och googlar lite på kryddor och näckrosor. Våren är påväg och jag längtar tills jag kan greja och pyssla ordentligt ute. Jag har förodlat en massa kryddor här och hoppas att de ska växa sig större så jag kan sätta ut dem (det är inte att lite på när jag odlar). Jag har också en stor gammal zinkbalja som jag släpat fram och som jag planerar att ha en stor vit, eller rosa, näckros i. De är ju så fina! Tydligen planterar man i en påse som man sänker ner och som sedan kan hållas nere av stenar. Tänk er en gammal zinkbalja med fina näckrosor och lite flytljus!



Kommentarer
Postat av: Anonym

låter fint har nt sätt det förut men jaja :D

2010-03-10 @ 16:44:52

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0