Dagrapport.

Idag har Elsa blivit vaccinerad mot svininfluensan. Det gick bra och än märks inga biverkningar. Kurvorna såg fina ut. Skönt att få det bekräftat nu när jag har slutat amma. När vi kom hem från BVC konstaterade jag att jag säkert fått någon liten jäkel att le idag.





 =P 

Vårt nya husdjur



Visst ser det ut som en chiwawa? Lite långa ben kanske men i ansiktet... Ja, det är nog en blandras i allafall.









En dag av tvätt och städ och lite plantering av pärlhyasinter... Nu ska jag snart sjunka ner i soffan med några kvällsmackor och lite te tror jag. Först te sedan cola!

Nu ser jag fram mot påsken! En underbar helg tycker jag =)!



Fin kväll hörrni!


Kommentarer
Postat av: elma

HAHAHAHAHA båda bilderna var roliga speciellt den första hahahaha

2010-03-08 @ 20:14:37
Postat av: Marja

Hihihi! Vad söt den är! Och lite ful :)

2010-03-08 @ 21:21:25
Postat av: Mel

Hihihi, söt du är! Husdjuret var också gullig, säkert en korsning =)



KRAM

2010-03-09 @ 09:40:14
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Carro-The Lantismamma

Såg ut som en kängru tyckte jag;-)

2010-03-10 @ 22:26:13
URL: http://thelantismamma.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0