Dagen!



 

Elsa sliter i tvättstugan med barnmatsfärgade kläder. Slit och släp säger hon och suckar! Hon tvättade all vit tvätt i klorin (får man göra det?) och den blev som ny! Mycket bra!

Jag och Elsa åkte till blomsteraffären. Det brakade till ordentligt från taket och jag tog elsa och rusade ut! Hahahha, inga blommor inhandlades. Har jag sett lite mycket på nyheterna kanske? Usch jag såg takras framför mig. Det gjorde ingen annan för det var bara jag som rusade ut... =P




Ingen tand än säger Sindre...



Soligt ute...

Bli inte rädda nu... Det blev jag först men lugnade mig tillslut =P



Min vän är lite av en vapendragare...
Detta är en demonstration av en dessertbrännare... Jag vet inte vad de heter men en pistol som man kan använda för att få lite brännyta på det göttiga... En käck present att ge bort faktiskt eller att investera i själv... Om inte annat kan man ju alltid tända eld på nått.



Tack för god fika, sällskap och bröd =P!




 


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0