Sydag!

Nu har jag och Elsa varit i en secondhand och köpt lite billigt tyg. Vi var även i den lokala tyghandeln. Jag tänkte jag skulle sy idag. Egentligen borde jag inte skriva det här för det kommer att innebära att Björn inte åker hem från jobbet. Jag blir alltid ilsk när jag syr, för att det inte blir som jag tänkt mig. Denna gången ska det gå annorlunda:). När vi skulle åka ut från affären fastnade vi mitt i en cyckelkortege. Alla nior som slutar i år hade i vanlig ordning klätt ut sig och sina cyklar och de trampade runt. Alla cyklar och jag och Elsa i bil:). Det var många som tittade på oss.



Jag hittade tyg, lite spets och fina kort. Det står: gör en sak i dag som låter ditt hjärta få egna vingar. Fint:). På det andra står det: du har musiken inom dig... spela. Ni ser också ett boderat M kanske kan det bli en liten hiss till syster Malin? Undra om jag inte tar ut svängarna och överdriver mina sytalanger =P. Den som lever får se.


Ha en bra dag alla och tänk på kortets budskap!

Spela :)

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0