Bilder från showen!


Sberg kör så det ryker innan showen. Med håret på ändå, nålar i munnen och ovetandes om att solglasögonen är på, kör hon. Hon kör fort. Mycket fort:)! 



Gästerna fick en fördrink och tilltugg i väntan på showen. Spänningen var hög och förväntan låg i luften.

-
Gästerna slog sig ner och blickade nyfiket upp för trappan...


Musik hördes ur högtalarna... Till den första kollektionen spelades Satelite. Steg hördes i trappan och ner kom en flygandes Elsa.






Här var jag tvungen att sudda bilden. Mammans dubbelhaka hängde för långt ner för att läggas ut... hahhaha! Fåfänga? Mmmm, det trodde vi nog inte att vi hade va? Jo, men visst:)!




I bröstfickan...





Gästerna klappade händerna och väntade på nästa kollektion. Nu hördes Mors lilla olle...


Elsa tyckte det var roligt att vara modell. Hon var nöjd med kläderna men tyckte dock att de var lite små.







Gäster och kritiker. Några vägrade att fastna på bild.


Gästerna applåderade efter avslutad show. De applåderade, tackade och åkte hem.


En nöjd Sberg:)!




Kan ni ana mina blå/vita lustar :)?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad imponerad jag blir, vad duktig du är...

Tar du emot beställningar? hihi

2010-06-13 @ 01:35:58
Postat av: madde

yeah va snyggt!

2010-06-15 @ 16:21:06

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0