Badhotellet...

Nu är vi på badhotellet i Fredrikshavn. Vi har just varit ute och ätit och suttit på uteservering. Det är verkligen varmt och dessa dagar får man ta vara på! Det är omgjort här på hotellet och det är verkligen jättefint nu tycker jag. Nästan lite tropiskt och väldigt behagligt. Det finns ett soldäck utomhus som man kan simma ut till för lite sol och lite dricka. Dock finns ingen mat i anslutning till badet. Lite märkligt med tanke på att det är mycket barn här i omlopp (och en massa hungriga mammor :)). Vi gick ut och åt efter badet och det gick lika bra! Mycket sol och härliga uteserveringar :). En och annan god öl också:)!  


Vilken min...

Vi fick väcka Elsa tidigt i morses när vi skulle åka, något hon inte är van vid. Hahaha, hon var chockad en bra stund på morgonen.





Påväg







Elsa spanar på våra bordsgrannar.

    

    

     

 





Lite bilder... Nu ska jag bada igen :).

Kommentarer
Postat av: Carro-The Lantismamma

Åh,dit gar vi tänkt åka med barnen senare i sommar. Du får betygsätta hotellet(om ni skulle sova över) och badet sen och berätta om det var prisvärt:-) Gärna mera bilder på badet! Ha det super!!! Kram Carro

2010-06-05 @ 13:07:54
URL: http://thelantismamma.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0