God natt!

Noel var mycket nöjd med sin födelsedag:)! Det var en fin dag av familj, tårta, lek och presentöppning.


Morgonbrickan på sängen...




Ja må han leva, sjöngs med den vanliga morgonstämman, för en (förhoppningsvis) yrvaken Noel...

Tack för era fina hälsningar:)! 


Elsa fick också lite presenter från de som inte gratulerat henne ännu... Det tyckte Elsa var bra! ;).





När Elsa fyllde 1 år fick hon ett tält i födelsedagspresent. Hon verkligen älskar att gå in i sitt tält. Hon går in och sedan sitter hon där inne själv :). Ibland får hon med sig en kompis också. Då sitter de båda där och tittar. 








 Nu sitter vi någonstans i Sverige.

Kan ni gissa vart?

100 poäng...




Kram till er alla!

Sov gott!




Kommentarer
Postat av: madde

mys! när vi var små (har en syster som är tre år äldre än jag och en bror som är 15 år äldre) så fick det syskon som inte fyllde en present också, så att man inte skulle bli ledsen för att den andra fick en massa presenter. kom att tänka på det bara.

undrar var du är, det ser ut som paradiset. är det där ni är? :)

kram

2010-07-26 @ 00:02:43
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis i efterskott till Noel!!! Jag hade ett litet tält som såg ut som en stuga, mycket sött. Där satt jag också och filosoferade, precis som Elsa. Good times. :)



Havet är det bästa som finns! Vågar dock inte gissa var ni är.

2010-07-26 @ 09:56:06
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Tack Sara! Jag håller med om havet, det är verkligen det bästa som finns. Havet är skrämmande men faschinerande på en och samma gång.



Ja, Madde du gissade rätt... =P



Kram på er:)!!

2010-07-26 @ 10:37:24
Postat av: madde

jag är bäst på att gissa! yeah!



kram :)

2010-07-26 @ 11:03:54
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Sara K

Det ser helt underbart ut....men vart ligger detta (paradiset)???

Kram kram å ha en fortsatt skön sommar

2010-07-26 @ 14:22:26
Postat av: Karin

kan det vara Hindens rev? Det brukar vara sådär magiskt fint där...

2010-07-26 @ 17:21:43
Postat av: Sofia

Tack sara! Detsamma till dig:). Gissa på nu! Vart är vi??? Haha. Kramar till dig!



Karin, visst är det härligt vid Hindens rev men du har tyvärr fel. Kommer ni hem nått i sommar? Är allt bra med er?

2010-07-26 @ 21:06:52

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0