Stor T-shirt och mysbyxor!

Idag går jag hemma i stortröja och mysbyxor. Ibland är det bara så skönt att dra omkring. Denna t-shirt fick Björn av mig och Noel på farsdag. Bilden på togs i Köpenhamn då Noel var fyra månader =). Björn skulle resa bort har jag för mig och då tyckte vi (jag) att vi kunde få åka med på ett hörn. Titta vilka klotögon vi båda har. Jag försökte få Noel att skratta minns jag, därav mitt breda leende. Jag har svårt att förstå att det är 7 år sedan nu... (Eller är det sex jag är dålig på att räkna. Han är 7 år nu =P). Texten kommer från en reklam som gick då. Det var en tok som lekte krig i sin lägenhet =P... Kommer ni ihåg? Han smög omkring med sin tandborste eller vad det var och lekte krig. Han sa;

-GIVE UP Your smack! I have to secure the area. Tror jag i alla fall.



remember?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

söt tröja :)

2010-01-21 @ 11:55:52
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: ida

ååh, så skönt att klä sig sådär avslappnat ibland!

söt tröjja btw :)

2010-01-21 @ 12:03:19
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: daniel svensson

http://www.youtube.com/watch?v=uypv4vD0NBM

2010-01-22 @ 15:07:13
Postat av: Sofia

Tack =) Hahaha! Jag just det! Den reklamen menade jag!!! Hahhaha, ja, vad säger man?! Kul att du hittade den =P

2010-01-22 @ 17:19:06
Postat av: Anonym

Lite fast i fantasin kanske? =P

2010-01-22 @ 17:38:44

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0