Just nu...

Just nu håller jag på och lagar middag, bakar bullar och bloggar. Allt på en och samma samma gång. Är det inte märkligt hur vi människor fungerar. Jag arbetar som bäst då jag har en massa projekt huller om buller. Björn är mycket strukturerad och gör en sak i taget, i tur och ordning. Han får stundom lite krupp på mitt sätt att arbeta och jag på hans. Tillvägagångssätten uppvisar oftast lika gott resultat trots att vägen dit ser helt olika ut. Dock kan "mitt" sätt upplevas, för den strukturade, förhållandevis kaosartat. Det är det inte! Här hemma möts vi ofta av dessa olikheter mellan oss. Då och då får vi ett gott skratt! Vi kompletterar varandra bra och har mycket att lära av varandras tillvägagångssätt =)!


Dagens middag: Lax i ugn, potatis, sås och citronpressad grönsallad!


 

Ser ni vad jag ser? Två jäklar utan pärlsocker... =P





Middag och Middagsgäster

  



Mormors gamla jordgubbsskål =).
Jag tänker på henne varje gång jag använder den!
Mysigt=)




Kommentarer
Postat av: Sissi

gott med bullar!

2010-01-24 @ 11:17:56
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0