God morgon på er!

Här sitter en lite trött sberg framför datorn. Elsa tycker mycket om att äta på sin mamma om nätterna och i natt har hon nog snuttat varje timma. Nog för att mina matbomber är lite längre än vad de en gång men jag önskar de hade varit längre. Tänk vad bra att kunna rulla ut brösten in i Elsas säng om natten. Hon hade då kunnat äta hela natten och jag hade kunnat sova hela natten. A win, win =)!


Nu mina vänner ska jag ut och skotta.

Förra veckan fick vi ett vykort som såg ut så här:




I dag fick vi ett vykort som såg ut såhär:



Kanske dax nu?! Bäst jag går på en gång!



Hoppas ni alla får en bra dag!








Kommentarer
Postat av: mikaela

Då blir brevbäraren glad :P

2010-01-04 @ 19:41:58
URL: http://www,mickavela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja stackarn! =) Hoppas att det blir lättare att ta sig fram nu. Jag får skriva en lapp på lådan och be om ursäkt för den avglömda skottningen =P

2010-01-04 @ 19:58:29

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0