Sovit middag!

Nu har jag, Elsa och Noel sovit middag! Gud så skönt det var =). Först tänkte jag att vi skulle göra en massa idag men nej, sängen vann! På Fredag ska jag åka till Skövde och träffa lite gamla kurskamrater. Det ska bli kul att se vad alla gör nu. På sportlovet ska jag åka till malmö och träffa lilla Mayia och Stina. Hon är så söt lilla majzan =). Det var länge sedan vi sågs nu så jag längtar. Noel och Elsa ska också följa med och träffa lillkusinen. Nu ska vi äta hallonpaj här och göra matteläxa. Björn gör alltid parodi på pajreklamen så jag skrattar alltid lite när jag plockar fram den färdiga pajen ur frysen. Ni vet reklamen för snabbpaj... Hahaha, nu skrattar jag igen!

HALLONPAAJ!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0