Bil-i-snödriva!

Ja, som ni vet har vi en hel del snö ute. Jag och Elsa har just varit ute och åkt. Vi har åkt och åkt men vi har också stått stilla. Jag, Elsa, råkade styra in bilen i en snödriva =P. Vad gör man?! Jo, vi fick ringa herr bärgare Björn. Björn som är trött på snö och usla bilförare såg lite sur ut där han skottade bilen ur snön... Nåväl efter ett tag kom vi ur drivan. Bärgare Björn åkte tillbaka till sitt ordinarie jobb efter att uppdraget bil-i-snödriva hade utförts. Jag fick ett sms från bärgaren. Det stod att detta äventyr skulle kosta mig dyrt; Ja, svarade jag per sms, det blir nog dyrt, för nu sitter vi fast igen...

Jag fick inget sms tillbaka. Det blev spöklikt tyst.


Hehe!

Jag skojade bara!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0