Övning!

Här kommer en övning till er som vill!

Låt den här dagen bli en annorlunda dag! Man behöver inte resa bort för att resa man kan resa i sig själv... hehehehe!

Japp, jag har gjort övningen förut och jag gör den igen.

Uppdrag:

Gå ut och var allt annat än dig själv idag. Brukar du vara engagerad så ska du inte vara det. Brukar du inte vara engagerad, engagera dig! Brukar du prata, var tyst. Brukar du vara tyst, prata!

Svårt men kul!

Återkom med rapporter sedan...

Hur kändes det? Hur reagerade omgivningen? Insikter?

Sesså ut och lek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg det blev helt sjukt haha mina vänner bara stirrade på mig gick runt och sjöng o babblade hela tiden dem trodde säkert att jag var helt cp störd hahaha men nån gång kan man väl göra nått annorlunda?

kram <33

2010-02-24 @ 14:03:26
Postat av: Sofia

Åh, vad roligt att du deltog i min lilla uppgift! Hahaha, ja omgivningen gillar inte riktigt när man byter roll =). But hey don´t use the c word! Kram på dig!!! =)

2010-02-24 @ 15:03:40
Postat av: Anonym

oki sorry hehe



kramisar <33

2010-02-24 @ 15:46:16
Postat av: Anonym

kramisar!! <3 =)

2010-02-24 @ 15:48:13

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0