Noel beundrar sin mamma!

Noel beundrar sin mamma. Särskilt av två anledningar.



1. Mängden mat jag kan äta på kort tid.

2. Hastigheten jag har då jag skriver på datorn!




Tack Barbro för mina snabba tangentbordsfingrar! Jag talade om för Noel att jag lärt mig detta i skolan och att jag är mycket tacksam för att jag lärde mig just detta. Jag höll lite av en monolog över hur bra det är med kunskaper som man får nytta av.

Rebecca, kommer du ihåg Barbro? Jädrar vad hon piskade oss till att skriva snabbare =P. Hon tvingade oss att redovisa också. Tänk så rädda vi var när vi stod där framme! Hahahahah!


Kommentarer
Postat av: Malin K

Ja du Sofia... minns den gamla goda tiden vi hade tillsammans m farbror Barbro. Shit så sträng hon var! Jag hade tur tack o lov o var hennes favorit. Detta tack vare att jag skrev snabbast i klassen. Säger som du. Tack farbror Barbro för dessa snabba tangentbordsfingrar!

Trevlig helg!

2010-02-26 @ 14:21:47
Postat av: Sofia

Tack för dagens skratt =D! Hahahaha, jag tror också att jag var lite favvo! Hahaha det var väl en jäkla tur det =D

2010-02-26 @ 14:37:06

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0