Badbilder!

 
Elsa väntar på att bli forslad till vattnet.
-Mot badet! Mayia, du ser väl inte att jag har snott din leksak va? =P



Noel efter 3ans hopp...





Kan ni tänka er att jag också har hoppat från denna för ett tag sedan. Jag höll på att dö. Jag blev så jäkla yr att jag inte höll på att komma upp! Sedan tappade jag min bikini också. Jag kände mig inte vidare grasiös kan jag lova. Jag snurrade runt där på botten rumpanbar... usch! Tänk att jag har hoppat bungy jump. Jag har svårt att tro det nu. Ni vet väl att balanssinnet försvinner när man blir äldre. Ju närmre pärleporten man kommer desto snurrigare blir man! Billig fylla skulle man kunna säga.



Elsa tyckte det var jätteskönt att bada. Hon hängde på min axel. Hon hängde där och slickade =P. Det kom fram en massa tanter och pratade med Elsa. Elsa tittade upp, log och slickade vidare =P.

Kommentarer
Postat av: elma

HAHAHA så synd.

Men hoppade han från 3:an?

2010-02-25 @ 09:00:29
Postat av: Sofia

Ja han hoppade! =) Lite läskigt var det nog men han tyckte det var kul =P. Mamman hoppade inte denna gång...

2010-02-25 @ 09:21:02
Postat av: elma

han vågade iallafall haha inte ens jag vågar och jag e 13 haha skämmigt visst?

2010-02-25 @ 09:42:21

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0